tisdag 29 mars 2011

9 daga kvar

Tills vi åker till solen wiiiiii....Lovley... Börjar allt pirra i magen wiwiwi...

Jaa då har man kört barnen till dagis och dom stora till skolan duktiga jag=) lite väl tidigt när ja slog upp ögonen ville ja bara lägga mig ner i gen men nu känns de bättre börjar piggna på mig, och håller sig denna solen i sig ja då kommer de bli en super bra dag=)
hm man kanske ska ta tag i garderoben men de är ju så förbannat jävla äckligt tråkigt LIIIPAR!!!!
Men ja de måsste ju de me... och städa lite kanske...

Ja nu hoppas jag att kommenatars fältet funkar & att de rullar in med kommentarer så för fan KOM igen:)

Peace 6 Love

2 kommentarer:

  1. Jag längtar så innerligt, främst efter mamma såklart men att njuta vid deras pool och bara vara. Hoppas verkligen på sol den veckan, ska hålla koll. Har börjat packa lite redan:)

    Vi ses senare idag, vädret visar regn både i em och i morgon men man vet aldrig. Kram

    SvaraRadera
  2. I read :) Kram Maria

    SvaraRadera