torsdag 5 maj 2011

Fett less börjar detta med, att allt ska vara så otroligt svårt när de kommer te dom, HAN viste om detta för 1 år sen, och om han inte ville ta åt sig de då el uppmärksamma sin son har jag inget med de att göra, och sen säga saker som personen e precis likadan med så WTF!!!!
Otroligt less de är nog fan ingen som fattar hur less asså!!!!
Nu har man äntligen fått en plats ja då ska dom tänka på sig själva och säger jag gör de, vill att mina barn ska ha samma dagis samma skola och dylikt är de fucking fel el vad????
nee detta är bara helt sjukt och så otroligt störande!!!!!!!!
Hon sa att hon aldrig skulle lägga sig i men är nog mer än så fan detta är min son min uppfostran... sen när man får höra saker från folk som vart där ddå blir man less, fett less, jag pratar inte ens igentligen om denna människa för har inget mot el ingenting med...
Allt jag gör är för LIAM ALLT!!!! han e mitt hjärta mitt allt, och sen ja för ett år sen är han inte samma Liam, lessen när han ska åka inte samma kille när han kommer hem att ja ska känna så här tills han kan säga sitt att han kan välja, att denna ångest ska vara för att ja gjort så här mot han att han ska få flängas fram och tillbaka :/
ne fy fan va ja e less på allt de där att man ska behöva bråka om allt!!!!!

2 kommentarer: