tisdag 17 maj 2011

Neee men heeej:)

I dag har man varit ledig umgåtts med syster yster som är så efterlängtad:) tråkigt nog stannar hon inte allt för länge utan veckan ut men alltid roligt med lite mys bättre än inget..
Så i går skicka man efter ala kort man kunde få tag i och i dag har man varit frammkallat lite till på japanPhoto, så nu har man verkligen lärt sig den hårda vägen så hädanefter jag lägger in kort på datan så kommer dom omedelbart frammkallas:D

Och jusst de ja gud Alexia hon var hel skumm i natt var lite läskigt:P
Först hade hon tydligen lagt sig hoos jennifer inget konstigt med de, men sen hade hon bara suttit strirat på henne och överallt helt tyst väldigt länge, sen bytt sida och i de sista bara gap skrikit mamma...
sen kom hon in till sovrummer la sig hos mig kolla på mig och sa komma mamma, och drog täcket över huvudet precis som de var nånting läskigt...
hela natten vare så, sen la hon sig på mig och drog täcket över sig, ja snacka skumt... stackars lill sessan<3 kanske drömt mardrömmar el såg ett spöke...
någon som varit med om liknande...??

Nee nu kl 6 ska man till gymet göra ett schema sen äre påt igen de där med träning..aå får hoppas de går bättre denna gången att man är lite mer motoverad..

neppsi..
skrivers senare..

kramen på er<3

1 kommentar:

  1. Min Vilda är sådan ibland, hon säger att hon ser någon....gah...skit otäckt!!!

    SvaraRadera